DEN 1. (čtvrtek 1. srpna) ZBRASLAVEC-SKALICE, PARDUBICE-PODĚBRADY
Ráno jsme směřovali jako obvykle na vlak do Skalice. Výstup v Pardubicích a cca ve 13 hod jsme vyrazili na trasu 1. etapy. Trasa vedla přes Kladruby n.L. (nevím jestli jsou ještě nějaké jiné, ale tady se koněma jistě zabývají), Týnec n.L. a Kolín. Cílová stanice kemp Golf ještě před Poděbrady. Nebylo tam sice koupání, aspoň večer jsme už nic nesháněli, stačila nám hospoda, ale v té měli originální jídla a těstoviny byly výborný.
DIST 83,12, RIDT 4:31:03, AVGS 18,79, MAXS 45,3, TOTO 83 (moje celk. 3021).
DEN 2. (pátek) PODĚBRADY-JIČÍN
Trase vedla přes Městec Králové mimo hlavní silnice a do cíle jsme jeli přes Kopidlno. Cílová destinace byl kemp s názvem jak jinak než Rumcajs.
DIST 67,00, RIDT 4:00:03, AVGS 17,19, MAXS 48,9, TOTO 150.
DEN 3. (sobota) JIČÍN-KOMÁROVSKÝ RYBNÍK
Na trase jsme se zastavili v Prachovských skalách, v nichž procházka nás, za krásného teplého počasí, stála nemálo sil, ale nešlo jinak. Možná, že koncentrace skal na tak malém prostoru byla až kontraproduktivní, alespoň v porovnání s pondělním výletem, ale turisti to asi vidí jinak. Další zastavení s občerstvením proběhlo na hradě Kost. To je hodně impozantní stavba, navíc šikovně umístěna v okolní krajině. To už bylo kousek do kempu v cíli cesty. Jmenoval se Duo kemp a spaní jsme tam měli objednáno na 3 noci. Jak je zřejmý z cíle trasy, nachází se u rybníka, takže přišlo na řadu konečně i nějaké koupání, ač zásadní to pro všechny jistě nebylo.
DIST 29,81, RIDT 1:49:38, AVGS 17,08, MAXS 48,0, TOTO 180.
DEN 4. (neděle) bez kol
Tento den byl ve znamení pěšího výletu. Ještě před ním se s naší výpravou rozloučil Džanek, jelikož předchozí večer přecenil své vůdcovské schopnosti, nebo tak nějak, a lehce zdravotně indisponován odcestoval domů. My ostatní vyrazili mimo kemp až na oběd. Nějaký kilometr dál jsme našli nebojím se říct luxusní restauraci, to i Valorka má něco pro normální lidi. Tady nic. Na pivo jsme pak došli přes kopec k hospodě Pod kaštany. Zpátky jsme došli do kempu, i díky radarovému varování, akorát se začínajícím deštěm.
DEN 5. (pondělí) K.R.-VALDŠTEJN-HRUBÁ SKÁLA-TROSKY-KOST-K.R.
Tady jsme toho objeli celkem dost, vlastně to byl mimo předchozí den v Prachovských skalách opravdový výlet do Českého ráje. Což patrně nedošlo všem, aspoň doufám, že chyba byla v tomtoJ. Vyrazil jsem tedy pouze s Milanem, asi v 10:30. Kluci chvilku před námi do Mladé Boleslavi, jejich cílem mělo být muzeum Škodovek. My jsme cíl úplně přesně neznali, snad trosky, což nebyl vůbec dobrý nápad (vzhledem ke dni v týdnu), aspoň takto si to zpětně vybavuji. Ale výlet nám to zkazit nemohlo.
DIST 53,79, RIDT 3:57:31, AVGS 14,47, MAXS 50,3, TOTO 234.
DEN 6. (úterý) K.R.-MLADÁ BOLESLAV, SKALICE n.S.-ZBRASLAVEC
Poslední den to byla už lehká etapa ve stylu dojezd do Paříže. Odjez byl už v 7:40, vlak z M.Boleslavi jel 9:22 plus desetiminutové zpoždění. Ve Skalici jsme byli ve 12:30.
DIST 29,76, RIDT 1:32:45, AVGS 19,85, MAXS 46,3, TOTO 263.